Thursday, June 7, 2012

21 days to go...

assalamualaikum...

pejam celik + tidoq+ solat + makan + minum...dah nak abih tahun 2...pasni..tahun 3...bersedia untuk siapkan FYP..tajuk dalam kepala nk wat pasal PHOBIA..heheh.. tajuk ni mmg rapat gler dgn aku coz since lpas excident terbaik dari alam..aku dah xdapat nk agak distance kereta kat depan n cepat cuak even jauh lagi..

ada 2 hari lagi sblm start final exam...aku masih xtgk lagi subjek untuk lusa...asyik mengadap OTAK..mmg best tgk otak! sbb otak is the best creation given to human!

alang2 nk balik..aku join mmber aku, Adila..nek MAS balik semenanjung..excited gler sbb dari KCH-KL-A/S..xda lalu jambatan P.Pinang dah lepas ni...hehhe..KEDAH...i'll come get you..wait for me!!!

Apa2 pun..FOCUS!!!

Final exam ni yg menentukan aku untuk melangkah yakin @ x untuk masuk tahun 3 ni..conflict2 dalaman aku dah xmau pikiaq..sakit hati bila nak rewind balik apa dah jadi...la ni..masalah short term aku...aku xboleh ingat benda even baru jadi...aku takut ni impact dari eksiden hari tu...gegar kowt!! xpa..insya-Allah..balik umah normal kot!!  AMIN..

ni entry last sblm aku masuk tahun 3...still, aku xrasa mcm aku ni student degree umor 21 tahun...maybe aku blom sedia..smua member aku asyik mention pasal kahwin...bior...aku kechik lagi...degree pon guling2 lagi..apa2 janji kat mak & abah kena langsai dulu!!

^^,

No comments:

Post a Comment