Thursday, October 18, 2012

FYP in da house

18 Oktober...
hari ni sepatutnya aku dah start 30% draft PTA..tapi..EXPERT punya pasal..hold on dulu...EXPERT SYSTEM...something that can be consider nightmare..re-do and re-do the only thing that come out from it...

sbb tu la..makin hari, makin bertambah ilmu...repeating is actually good for human as it will go to long term memory..(hasil hafalan nota cog. science..huhuh)

tjuk FYP dah settle..the learning style for in-campus and out-campus..alhamdulillah..at last!!

yg xsyoknya..xleh balik raya haji taun ni..budget lari byak..gara2 nk hp baru..HAMIK KAU!!!
so..kesannya kna jimat ntuk cover balik...

rindu kat my FAMILIA !!!

My beloved siblings !!

My cute little boy

Mrs. Zaidah - my lovely and the one that i miss,my  mom


SUCCESSFULLY COMES FROM THE TOP!!!

1st ride with my dad

No comments:

Post a Comment